מרגש • נאורה דיליאון מבכה על עמונה, אבא יואב מנחם

דוד קורצוייל No Comments on מרגש • נאורה דיליאון מבכה על עמונה, אבא יואב מנחם

נאורה: גם לי זה קרה גם לי נשרף הבית וגם אני איבדתי דבר שהיה כל כך חשוב לי אני מנסה לעודד אותי ולא מצליחה לא מצליחהה להירדם • יואב: אני תמיד חושב על יהודים שעברו ניסיונות הרבה יותר קשים מאיתנו גם בגוף ולא רק בנפש

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"אני במיטה שוכבת ובוכה ולא מבינה למה שאנשים יהודיים, האחים שלי יעשו דבר כזה למה שאנשים ירצו לפנות אנשים מביתם.

כל המחשבות רצות ומתגלגלות בראש ואני מנסה להבין מה אני עושה עכשיו ,איך אני עושה שיהיה טוב,איך אני מעודדת את חברות שלי שעכשיו אין להם בית…

אני יודעת מה זה לאבד בית, לאבד משמעות ולאבד תקווה.

כי גם לי זה קרה גם לי נשרף הבית וגם אני איבדתי דבר שהיה כל כך חשוב לי אני מנסה לעודד אותי ולא מצליחה לא מצליחהה להירדם למרות שיש מחר לימודים.

היום אני וכל האולפנה הלכו לעודד את עמונה ראיתי מה זה אחוות אחים,מה זה שחשוב לך ממשהו ואתה לא יכול לשכוח ממנו.

זהו, אנשי עמונה,עם ישראל,יהיה טוב בעז"ה ואל תשכחו.

"עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה"!!!!!"

את הטקסט הזה כתבה נאורה דיליאון, נערה צעירה עם לב ענק מנווה צוף. אבא שלה, יואב דיליאון, שדרן קול חי הוותיק והאהוב ענה לה בשידור חי בתוכנית עניין משפחתי.

"נאורה שלי!! את מדהימה עם לב ענק ואוהב! אל תבכי ילדה שלי כך הקב"ה מסדר את העולם ואנחנו כאנשים מאמינים בני מאמינים יודעים שבסוף הכל לטובה.

יודע אני שקשה לראות ועוד יותר לחוות מקרוב את הגירוש של אנשים מביתם ומה עוד שאלו אנשים וחברות שאת מכירה ,וכאן את צריכה להגיע ולעודד את החברות !!

אני יודע כמו שכתבת מנסיון אישי לאבד בית אבל לדעתי המצב שלך יותר קשה הם איבדו קירות ויבנו את ביתם עם כל התכולה של העבר שלהם עוד כמה מטרים מהיכן שהיו אבל לנו הכל נשרף ונשארו רק זכרונות ובכל אופן אני מאמין שיהיה לנו טוב !!

כשגם לי באות מחשבות על הבית ורע לי אני תמיד חושב על יהודים שעברו ניסיונות הרבה יותר קשים מאיתנו גם בגוף ולא רק בנפש !! ובכל אופן השתקמו ותמיד להאמין שהקב"ה ידאג שגם עם עכשיו לא טוב לנו יהיה לנו בעתיד טוב ואולי יותר !!

גאה בך על הכאב ועל מה שסך הכל ילדה עוד לא בת 14 חושבת ובוכה !!אז אל תבכי ילדה שלי כי כשאת בוכה גם אני בוכה! !וכולי תפילה שבקרוב נחזור לשמוח ולצחוק כמו תמיד אוהב אותך עד השמיים ובחזרה !!



0 תגובות